sjuk, men bjuder på lite målat

En förkylning fick jag minsann, det tillsammans med att jag har slut på GB på mitt mobila bredband, betyder att det blir inte mycket gjort av nånting. Jag har spelat in del ett av min tarotsamling, jag har målat litegrann, jag har tittat på film lite och stickat socka, men mest ligger jag vågrätt och läser eller slumrar lite. Trött och seg är bara förnamnet!
 
Jag målar ATCs till ett swap, för lite extra bling så använde jag gnuggistatueringar. Lite pyssligt, men när det funkar så blir det bra! Blingigt! 
 
På instagram och fb går en liten trend runt nu, #artvsartist, som helt enkelt går ut på att lägga upp en bild på sig själv tillsammans med ens konst. Ibland ser man verkligen likheter mellan konst och konstnär, inte i mitt fall... Jag ser hur vanlig ut som helst, medan min konst är färgstark och lätt utomvärldslig. Den kanske mer är en spegelbild av mitt inre jag, och inte mitt yttre?
 

Kommentera här: