real gardens

Dom senaste dagarna har jag suttit och sträcktittat på ett trädgårdsprogram, Real Gardens. Det är nåt jag aldrig trodde att jag skulle säga! Men mitt intresse för trädgård, och min enorma okunskap om sagda trädgård, gör att jag måste leta information överallt, och TV-program är ett lättillgängligt sätt att hitta det. Särskilt ett sånt trevligt program som Real Gardens! Tre trädgårdsmänniskor besöker vanliga människor och deras trädgårdar, och hjälper till där det behövs, och så får man följa dom genom serien. Väldigt inspirerande! Jag har fått en massa idéer, jag har lärt mig en massa, och nu vill jag hitta fler serier på samma tema. Visst kan det vara inspirerande med program där man får se fina trädgårdar, men just nu känns det rätt ouppnåeligt, det är inte vad jag är ute efter. Trädgårdsmakeoverprogram, det är däremot grejer, det!
 
 
 

Kommentera här: