pyssel i litet format

Det har ju kliat i pysselfingrarna ett tag, och häromdagen kom jag ihåg den här lilla skatten jag haft liggande länge:
 
Jag prenumererade på Mollie Makes i några år, och med varje nummer följer en pysslig present. Jag har sparat alla dom, och förra veckan så började jag gå igenom min fulla pysselpåse. 
 
Jag började med en liten broderad tygpåse, planen var att använda den till min minsta tarotlek,  men påsen blev visst lite för liten. Söt är den i alla fall, och nånting hittar jag på med den.
 
Igår gjorde jag den här nyckelringen, trä med en massa hål i, broderad med en korsstygnsros. Väldigt söt, men det känns som om jag måste hitta på något med baksidan, så att alla trådar sitter där dom ska.
 
Nu gäller det bara att kunna välja vilket kit jag ska börja på nu, det är en massa söta att välja på!
 

Kommentera här: