det finns drömfångare att köpa!

Jag har lagt upp drömfångare i min butik, likaså lite tavlor och en näbbig bonad. Jag har mera saker att lägga upp, och jag håller på att göra ett gäng små drömfångare som snart är klara. Kika in, kom och köp, sponsra en svältande konstnär... ^_^
 
 
Jag ska göra reklam för butiken på fb, i dom grupper där jag visat mina drömfångare så har dom varit väldigt positiva, så förhoppningsvis så får jag en del sålt. Jag vill bara fylla på lite mer...
 
Jag har ett gäng höns-/ank-/kalkon-/vaktelfjädrar på gång, och det är jag väldigt glad och pepp över. Jag vart också tipsad om pärlgrossisten.se, det är inte gratis förstås, men väldigt billigt, och har beställt lite pärlor - det börjar bli utplockat bland dom mindre pärlorna, och bland dom gröna. Det går åt några pärlor på en drömfångare!
 

Kommentera här: