målarmåndag - helt och hållet lustlös

Det var längesen jag hade något målat att visa, jag har inte alls varit på målarhumör på sista tiden, och när jag är klar med det jag åtagit mig, så är planen att helt enkelt ta en paus - det blir sällan bra när jag tvingar mig till det. Nu var jag tvungen att måla klart ATCs, i sista sekunden, förstås. Jag började på dom i god tid, tre blev snart klara, och dom andra har länge legat i olika stadier av "nästan färdig". Det tog inte speciellt lång tid när jag väl satte mig ner och gjorde klart dom, men jag blev inte nöjd - som sagt, det funkar sällan när jag måste tvinga mig till att måla.
 
En giraff med stövlar.
 
Naken kvinna med ben och blommor.
 
Min favoritfilm.
 
Wonder Woman.
 
Realistiskt djur med stora öron (fast jag fick det inte mera realistiskt än såhär...).
 
Och så alla åtta korten tillsammans, jag lade dom på lådan i lördags, hoppas att posten är snabb, och att dom kommer fram tills på fredag, eller måndag som senast!
 
 

Kommentera här: