knapp på knapp

Jag är nästan klar med blusen jag började sy igår, det fattas bara knappar och knapphål. Jag har bara lite svårt att bestämma mig för vilka knappar jag ska välja... 
 
Alla tre knappar passar jättebra, dom tar upp varsin av dom tre färgerna i tyget. Ska jag välja diskretare svarta, stora ljusrosa, eller dom ljusröda, som är mittemellan både i storlek och intryck? Nu, när jag tänker närmare på saken, så är dom rosa kanske lite tunga, och öglan på baksidan lite stor - dom kommer inte att sitta helt bra på det tunna tyget. Men vilken av dom andra två?
 
Jag köpte ju en låda med knappar på loppis igår, och det fanns så mycket fint i den! Det här är bara en del, och jag ser verkligen fram emot att få sy fast dom på kläder, bara jag får kläderna sydda, så. 
 
Spara

Kommentera här: