drömfångare till lillasyster

Förra månaden fyllde syster Suss år, och jag gjorde en drömfångare till henne. Hon fick den förra gången jag var in till Östersund, men jag kom mig aldrig för att ta kort på den, så när jag åkte in igår, så tog jag med kameran, och passade på att föreviga hennes drömfångare.
 
Jag samlade ihop material i färger som får mig att tänka på henne - orange och vinrött och lila och grönt. Målet var en rätt bohemisk drömfångare, för hon är rätt boho i stilen, min lillasyster.
 
Hon fick den sista lilla snutten av min fina bollfrans, för färgerna var för perfekta för att låta bli. Fjädrarna är små undulatfjädrar, som jag fått av en kompis som plockat dom när fåglarna ruggat.
 
 
 
Jag har en del pärlor med kinesiskt zodiakmotiv, och det finns både hästens år och tigerns år, och syrran är en riktig hästtjej, och tigern ser ut som en katt, och hon har två katter hemma, så båda dom pärlorna var självskrivna.
 
Hon jobbar som sjuksköterska, på urologen dock, och jag hade inga penisberlocker... Men ett hjärta fick hon, för utan hjärta så är det inte så stor mening med resten av kroppen.
 
Spara

Kommentarer:

1 Louie:

Vad fin!

Svar: tack! ^_^
Björkholmen Redux

Kommentera här: