ett konstverk i handen

Det börjar bli en del såna här väskor vid det här laget. Ja, några stycken i alla fall. Den här började jag på innan Marias bröllop, planen var att göra en väska som passade till mina kläder. Nu blev det aldrig av att jag gjorde den klar, förräns nu. Då var det tänkt att jag skulle använda den som ett slags kuvertväska, nu skulle den istället bli en mobilväska, så jag kapade den litegrann på längden. Sen lade jag till ett motiv också (tjejen, alltså), för blommorna kändes mer som en bakgrund. Jag ska byta bort den mot en tarotlek, så jag hoppas att mottagaren blir nöjd!
 
 
Så ser flärpsidan ut, öppen och stängd.
 
 
Och själva motivsidan, öppen och stängd.
 

Kommentarer:

1 Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

gud va fint

Svar: tack så mycket! :)
Björkholmen Redux

2 Louie:

Fin!

Svar: tack! :)
Björkholmen Redux

Kommentera här: