konst på gång, och handled på gång

I motsats till förra gången, så ligger jag faktiskt bra till med korten till den här omgångens Fave Artist PAT, alltså en swap där vi tolkar konstnärer som dom andra swap-deltagarna har valt ut. Flera kort är faktiskt klara, jag har tre kvar, och över två veckor tills dom ska skickas. Den här gången så väntade jag med att skriva upp mig tills jag hade korten åtminstone uppskissade, ville inte upprepa förra gångens debacle, då jag var så sen att jag fick skicka direkt till mottagarna. Så sent är inte ok!
 
Den i nedre högra hörnet är inte riktigt klar, men det fattas inte mycket på den, dom andra två är däremot färdiga.
 
Handleden läker så sakteliga, plåstret ramlade av igår, så nu går jag med såret bart. Kan tänka mig att lite luft inte skadar! Det är lite svullet fortfarande, men der bra ut annars, och på torsdag om en vecka får jag ta bort stygnen, hurra! Det har gjort oväntat lite ont, det har aldrig varit någon "skärande" smärta, som man gärna tänker sig ett sår in i kroppen, utan det känns mer som träningsvärk. Om jag använder handen så känns det förstås mer, men det är rätt naturligt. Ser verkligen framåt, tills den här knölen bara är ett ärr, den kommer att vara sörjd och saknad av ingen!
 

Kommentera här: