jobbar på...

Jag har fortfarande inte fått någon operationstid, och börjar vara orolig för att det inte kommer att bli förrän efter sommaren. Det känns som jag har väntat mer än nog nu! Men under tiden, så förbereder jag mig så gott det går, för flytveckorna, för operationen, för livet efter. Det är 8 veckor sedan jag sist åt sötsaker (jag äter fortfarande mörk choklad, det är bra att ha ett tillfredsställande alternativ om suget sätter in, ett alternativ där lite faktiskt räcker), jag lagar mer mat, äter mer grönsaker, försöker få till mål och mellanmål. Jag byter ut en del måltider mot nutrilett, och jag kom just in från en halvtimmes hundpromenad - japp, jobbar på att få till motion som en vana också. Det skulle varit betydligt mer njutningsfullt om jag haft en tunnare jacka, och om fötterna inte domnade av mina nya jumpaskor, och om jag inte hade skavsår... Jaja, det är världsliga ting. Ska köpa riktiga plåster idag, så blir åtminstone en sak bättre.
 
 

Kommentera här: