sjöjungfrur och rockabellas

Det tar emot att måla, det har gjort det ett tag, vilket är dumt, jag har en del som måste bli klart snart, och jag har inte ens börjat på dom. Jag har dock några ATCs som har varit färdiga ett tag, men som jag inte har visat er:
 
Jag målade klart dom här sjöjungfrurna i sista sekunden, dom är till ett swap, och jag hoppas att dom hann fram i tid.
 
Dom här skulle ha varit färdiga och skickade för nån månad sen, men ligger fortfarande på vardagsrumsbordet. Problemet är, att jag inte tycker att dom känns helt färdiga, jag funderar på om jag ska lägga till blommor i håren eller nåt annat. Problemet med det, är att risken finns att jag helt sjabblar bort dom, ifall det inte blir bra. Det bästa vore om jag helt enkelt beslutar mig för att dom är färdiga, och lägger dom på brevlådan...
 

Kommentera här: