kristallmandala

För ett tag sen, så ordnade jag om mina kristaller på min garnkista. Dels så är det trevligt att ändra och göra om, dels behövde jag komma in i kistan för att få tag på garn, så jag var ändå tvungen att lyfta undan alla kristallerna för att kunna lyfta på locket. Två flugor i en smäll, alltså!
 
Förra gången gjorde jag ett slags regnbågsmönster, den här gången blev det cirklar istället, som en enkel kristallmandala. Fint, tycker jag!
 
Dom större kristallerna och klustren fick inte plats, så dom lade jag på mitt lilla soffbord i målarrummet istället, och dom två största ligger på det större bordet. För inte nog med att kristaller har en massa fantastisk energi, dom är fina att titta på också! Jag har beställt ett litet sidobord till vardagsrummet, och dit kommer också några kristaller att få flytta när bordet är på plats. Frakten är snabb (fast dom skickar ända från Spanien), så med lite tur så kommer det imorgon!
 

Kommentera här: