inslagna hemliga tomtepaket

Igår gjorde jag klart den sista grejen till mina secret santa-paket, den tog lite tid, jag var tvungen att göra om den tre gånger... Så kan det bli, när det inte blir som man har tänkt sig... Innehållen i paketen får ni se sen, när mottagarna har öppnat dom, men själva paketen kan jag visa. Förr om åren lade jag ner mer krut på paketinslagning, jag matchade pappren med julpyntningen och allt, numera använder jag inte ens snören. Däremot så köper jag gärna fina papper, så är halva jobbet gjort. Här har jag matchat det i rött, vitt och svart, och så prickar - prickar kan man aldrig få för mycket av!
 
 
 
Paketen ser rätt lika ut i formerna, eftersom innehållet är rätt lika, två av grejerna jag gjort är lika, men motiven är anpassade efter mottagarna, och småplocket är också samma. Jag brukar göra så, och det har hittills funkat bra. Varför då ändra på ett vinnande koncept? ^_^
 

Kommentera här: