godmorgon onsdag!

Jag klev bara upp för att gå ut med Lily och för att äta frukost, jag tänker krypa ner i sängen igen så fort jag bara kan - jag har sovit väldigt lite inatt, så jag är trött, och har huvudvärk. Ljuspunkten är att jag faktiskt kan sova en stund till, jag behöver inte klä på mig och fara på jobbet. En annan ljuspunkt är min goda (men inte så nyttiga) frukost - jag bakade saffranskaka igår kväll (kors i taket!), så det blev en bit sån till frukost. Jag ska ta kort sen idag, och framöver blir det ett recept - snabbakad och god, det måste spridas vidare! Jag ska packa ihop tarotkort idag också, det har inte blivit gjort än, och jag har skissat på ATCs som jag tänkt linoleumtrycka, så jag ska försöka få det gjort idag också. Mina secret santa-paket ska skickas senast på söndag, så det är dags att göra klart det sista. Jag ligger bra till tidsmässigt, jag har köpt det som ska köpas, och jag har gjort ett par presenter klara. Skönt att slippa sista-minuten-panik!
 
 

Kommentera här: