ännu en dag med syskonbarn!

Efter att ha spenderat gårdagen med Colin, så är det inte mer än rätt att jag tillbringade tid med Vincent (och Suss) idag! Överhuvudtaget så har jag spenderat helgen med min familj, mina småsystrar och deras barn, och det är verkligen kvalitetstid! Däremot så har jag inte gratulerat min momma på 100-årsdagen idag, det var så mycket folk, och hon blir så trött. Jag får helt enkelt titta förbi en dag i veckan istället, förhoppningsvis finns hon kvar ett tag till!
 
Hur trevligt det än är med systrar och syskonbarn, så är det också oändligt skönt att vara själv igen - jag är ju en sån som kräver stora mängder egentid. Jag har saknat att ta en tupplur när ögonen hållit på att falla igen, och dessutom så kom jag in i ett målarflow i förmiddags, och jag var tvungen att avbryta det när jag skulle in på flata. Ikväll blir det en tidig kväll, så jag kan inte ta upp penslarna förrän imorron, men det ser jag fram emot! Äntligen - så jag har saknat det här flowet!

Kommentera här: