40-årspresent till lillasyster

Nu när Jessica har fyllt år, hon har varit här och hälsat på, och hon har fått sina födelsedagspresenter, så kan jag visa vad jag gav henne. Jag tyckte att jag hade hittat saker som kändes som henne, och det lät som jag hade prickat ganska rätt. Hon, liksom jag, är väldigt intresserad av inredning (även om våra stilar är olika), så jag satte ihop ett paket med tema inredning, eller med tema ugglor, eller med tema naturfärger, eller hur man nu vill se det. Saker som jag tycker passar bra hemma hos henne, och saker som jag tyckte var fina, helt enkelt!
 
 
 
En fin pläd, en betongkruka i form av en uggla, ugglekrokar (hur fina var inte dom?), ett ljus med en uggla på, och så en glasburk som funkar i skafferiet, eller i sminkskåpet, eller i bokhyllan, eller var man nu behöver nånting att förvara saker i. Jag gillar att plocka ihop presenter såhär (jag gjorde det till Suss 30-årsdag också), och slå in allihopa i varsitt paket, så även om det är en present, så känns det som många. Som vuxen och singel, så är man inte direkt nerlusad med presenter, så jag tänker att det är ett sätt att ge som mottagaren uppskattar. Hoppas jag, i alla fall...
 
 

Kommentarer:

1 Jessicapersikan:

TACK SNÄLLA!!!
Presenterna va jättefina och dom håller på att flytta in till mig nu.:)
❤❤❤

Svar: jag är bara glad att du tyckte om dom, jag vet att du (liksom jag) kan vara rätt kräsen och precis när det kommer till inredning! ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: