stortjejen!

Igår blev min lilltjej nio månader - snart är hon inte en valp längre! Sen är frågan hur länge hon kommer att bete sig som en valp, hon visar inga tecken på att lugna ner sig, det är full fart från morgon till kväll. Inte minst för hennes del så längtar jag tills vi har ett hus, så att hon kan vara ute så mycket hon vill på dagarna, och får utlopp för litegrann av all hennes energi. Jag var och visade Maria hur det ser ut, och Lily fick springa lös, och hon gillar det verkligen, och det syns att hon börjar känna sig hemtam där. Hela dagen idag har jag väntat på att Anticimex ska ringa, jag ska boka in en tid med en besiktningsman, och säger dom att allt är grönt, ja då är det bara att skriva kontrakt och lämna över en hög med pengar. Japp, det har gått superfort, men när nånting är rätt, så ska det inte behöva vara svårt. Jag och Lily ser fram emot att få flytta dit!
 
Ser ni förresten att jag har låtit klippa henne? Vips så blev hon pytteliten, och jättesnygg, förstås!

Kommentera här: