om benen är klumpig, så får resten lida...

Jag är väldigt klumpig, jag halkar och snubblar och slår i, jag vrickar fötterna på platt mark i platta skor. Blåmärken och skrubbsår är inte ovanligt, men det här kvalar nog in på topp 3. Jag skulle kliva över ett vägräcke igår, och tog i nånting vasst, men det var inte förrän flera timmar senare, som jag såg hurpass mycket jag tog i...
 
Jag tror att det är första gången jag slagit till på ett rivsår och ett blåmärke samtidigt! Och jag brukar inte vara farligt kinkig, ofta upptäcker jag kattriv och sånt efteråt, när jag plötsligt ser en ny sårskorpa, men det här gör ont... Jo, jag tycker lite synd om mig själv, och önskar att jag inte var fullt lika klumpig...
 

Kommentarer:

1 Birgitta:

Usch då:(

Svar: japp :(
Miss Kitten Heart

Kommentera här: