bra vecka hittills!

Första inlägget på nya datorn, det är nästan lite högtidligt. Lite bökigt, inte minst - jag är ju van att skriva på min gamla, det här tangentbordet känns helt annorlunda. Men jag har kvar gammdatorn, den blir bra att ha i målarrummet, för när jag behöver tillgång till referensbilder. Nya mobilen ligger och laddar, men kan inte användas förrän nya sim-kortet kommer. En eller ett par dagar till överlever jag, förhoppningsvis.
 
Husbesiktningen idag gick bra, det var inte några stora saker som han anmärkte på. Detta betyder att bara jag hör från banken, så kommer jag sen att äga hus! Den 15 juni satsar vi på som köpdatum - det är snart, det!
 
Och i morse målade jag klart två tavlor till, och jag har ett par dagar till att måla innan tavlorna ska hängas, jag borde hinna få till ett par tavlor till.
 
Bra början på veckan!

Kommentera här: