tarotswap del 2

Förra veckan kom den sista uppsättningen tarotkort till swappen jag håller i på iATCs, och jag skickade ut dom dagen efter. Nu väntar jag på att korten ska komma fram till sina mottagare, jag hoppas (och tror) att dom blir lika förtjust i dom som jag är!
 
Så ser alla kort ut tillsammans. Vi är alltså ett gäng, som gjort fyra kort var med samma motiv, sedan har jag delat upp dom, så vi får ett var av varje kort. The Happy Squirrel gjorde jag som tack till en av tjejerna, som ställde upp och gjorde en extra uppsättning kort, då vi saknade en deltagare.
 
Så ser alltså min tarotkortlek ut än så länge, efter två rundor av tarotswappen. Dom sista sex korten är från den här omgången. Jag har kört igång den tredje omgången, jag ska göra The Hanged Man, så jag håller på att fundera på det.

Kommentera här: