avbrutet fixande...

Jag har inte hunnit allt det jag tänkt göra idag, för jag fick påhälsning av Maria, Colin och Mio, och Pepsi förstås. Sen är det rätt jobbigt att ens röra sig i den här värmen, när jag skruvade upp lampan i hallen (som jag förstås skruvade upp snett, men det må vara hänt) så droppade svetten. Bläch... Men jag packade upp gårdagens påsar, jag satte upp Ikea-klockan, jag har plockat ur skrivaren ur kartongen (men den är inte ikopplad), satt upp brevlådan, och ja, med hjälp av Dennis, så kom hallampan upp också. Hoppas att det svalnar lite till kvällen, så jag kan sätta upp hyllor i klädkammaren, jag kan inte fatta hur allt fick plats i lägenheten, men inte här i huset...
 
Jag är så nöjd med tapeten!!! Och klockan från Ikea är klockren (haha!) på den gulprickiga väggen. Nu ska jag bara komma på vad jag vill förvara i den...
 

Kommentera här: