välkommen lilla tjejen!

Det är lite skillnad, att vakna som hundägare jämfört med att vakna som kattägare. Hon sover i sängen med mig, men det är jag ju van att katterna gör också. Men katterna brukar inte väcka mig genom att slicka mig grundligt i ansiktet. Med katterna så behöver jag inte kliva upp i svinottan och gå på promenad heller, inte heller behöver jag torka upp en olycka i badrummet, eller busa med en väldigt aktiv liten tjej. Men bara hon blivit trygg med mig, och katterna har vant sig, så tror jag att det här kommer att bli bra. Hon är glad och pigg, vill hitta på saker att göra, hon är sällskaplig och håller sig gärna nära mig. Jag har mycket att lära mig om hunduppfostran, och hon har mycket att lära sig, så vi får helt enkelt lära oss tillsammans. Idag blir en spännande dag, för idag ska hon få träffa sina nya hundkompisar. Dom är betydligt större än henne, så jag hoppas att hon är kaxig och står på sig, så att dom inte kör över henne, bokstavligen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 jessicapersikan:

Åååå vad fin!!! Grattis💖💖💖!!!

Svar: tack, tack! hon följer med nästa gång jag kommer och hälsar på! ^_^
Miss Kitten Heart

Kommentera här: