trött trött trött

Jag har berättat lite om mitt mående, att det är toppar och dippar. När jag har en topp, så har jag massor av energi, jag har lust att göra saker, jag fixar och grejar och får massor gjort, jag är kreativ och fylld med idéer. Toppen håller aldrig i sig, utan följs utan undantag av en dipp, jag orkar ingenting, har inte lust med något, jag vill bara sova. När jag höll på att flytta in, samtidigt som jag fixade i huset, packade ihop och fixade till lägenheten, så hade jag en topp, som dessutom höll i sig ett tag, som tur är, och det är väl den som jag betalar för nu. Jag sov ett par timmar i förmiddags, och nu vill jag inget hellre än att krypa ner i sängen igen. Jag tänkte tanken att sätta på Förhäxad på Netflix, och krypa ner i soffan och kika, men det känns som ett alldeles för stort projekt - sängen, under täcket (för jag fryser!), några sidor i en bok, och så sova ett tag till, det är det jag vill göra. Jag har plockat fram grejer till att fixa garderoben i sovrummet, men det känns väldigt långt borta att ta tag i, jag hoppas att dippen snart vänder uppåt igen, jag har saker jag behöver göra!
 
En sak som är väldigt bra med att bo i eget hus - jag har egen tvättmaskin. Jag samlade faktiskt ihop ork nog att köra en maskin, hade jag bott kvar i lägenheten så hade jag istället åkt på Dollar och köpt mer underkläder...

Kommentera här: