en liten räv!

När Mirja frågade om jag ville följa med på loppis, och till deras stuga, igår kväll, så sa jag jatack utan att fundera en sekund. Igår var en sån dag som jag inte tog mig ut på egen hand, så det var bra att jag fick lite draghjälp. Loppisen var liten, men fylld med saker, bra saker, till bra priser, och jag köpte en liten hög (bilder på det sen), stugan var liten och söt, och belägen på sidan om, så Lily (och Enzo och Valle) kunde vara lös en stund. Och när vi satt inne och fikade, så kom det besök!
 
 
En rävunge! Väldigt söt, och väldigt oskygg. Tyvärr så klarar den sig förmodligen inte så länge när sommaren är slut, dels är den för van vid människor (och van att bli matad), dels bor det jägare runt omkring, som gärna skjuter rävar. Synd! Men jag gladde mig ändå att få komma så nära ett vilt djur, det är en fantastisk upplevelse.
 

Kommentera här: