fina saker ska visas upp!

Jag hittade ett skrivbord som skänktes bort på fb, jag ska (med hjälp av svågern) hämta det om nån timme. Supersmidigt, för det är bara två hus bort! Jag har burit ut mitt gamla målarbord på balkongen, och så ska skrivbordet bli nytt målarbord. Jag tror det bli jättebra, rummet borde bli mycket rymligare utan det runda bordet som tar plats långt ut i rummet.
 
Annars har jag ett par piffbilder hemifrån att bjuda på:
 
Jag ställde fram mina allra finaste böcker, Barnes & Noble's Leatherbound, helt fantastiska, läderbundna, samlingsverk. Jag har Sherlock Holmes, Bröderna Grimms sagor, Jane Austens alla böcker, och Alice i Underlandet (med allt annat som Lewis Carroll har skrivit), och jag vill ha många fler. En vacker dag, så!
 
Den här lilla hyllan har rymt allt möjligt sen jag köpte den, för sådär ett år sedan. Nu är den mitt lilla skogsdjurszoo, med min ekorrvas, sammetsporslinskaniner från TGR, och min samling porslinsfåglar. Och så en kamera, för det är enda sättet man skjuter djur, tycker jag...
 
Jag gillar den här väggsnutten,det är en massa gamla tavlor, lite konst av olika slag, ett miniminimedicinskåp, och så hyllan som fungerar som utställningsyta för det som gör mig glad just för tillfället.
 
 

Kommentera här: