utsmyckning

Jag handlade lite smycken på Indiska också, det blev inte bara te i Stockholm. Indiska har hur mycket fint som helst i höst, inredning, kläder, smycken - jag hade kunnat spendera hur mycket som helst! Men som sagt, jag nöjde mig med smycken. Jag har ju garderoben full med retrokläder, jag har inget större behov av kläder egentligen.
 
Ett armband, ett halsband och två par örhängen. Tofsar och bjällror gillar jag, och religiösa/andliga symboler.
 
Karma-armbandet köpte jag på rea på Ur&Penn, jag gillar armband som antingen stöttar en sak, eller har budskap. Tennarmbandet kommer från mormor, det var antingen hennes eller min morbrors. Jag gillar stilkrocken!
 
Mina nya nagellack passar bra att visa upp här, jag köpte dom på Kicks i Nynäshamn, tag 3 betala för 2 - perfekt! Viktoria och Daniel sitter på en ask, som det var en anteckningsbok i. 25 kr var lagomt mycket för världens kitschigaste skrivbok! Nej, jag är inte speciellt rojalistiskt lagd, men jag tycker att den är fin, och så är det blanka blad, min favorit. Linjerade sidor är inte min grej.
 
 
 
 

Kommentera här: