kissekatter

Först vill jag bara säga en snabb sak om sakerna från mormors hus: jag har provat dom kläder jag har tvättat, och jag kan ha nästan allt. Retrokläder - i min storlek!!!! Nu är dom tyvärr i polyester dom flesta, och väldigt noppiga, men kan jag leva med, för att jag har för första gången i mitt liv hittat retrokläder i min storlek. Underbart!
 
Och så till det jag egentligen skulle blogga om. Även om det är roligt med gamla grejer, så måste man blanda upp det med lite nyare saker också. Nya saker är i det här fallet katter, mina kissar är söta som vanligt, och jag har inte visat dom på ett tag, så det är dags nu, tycker jag.
 
 
 
På sista bilden har Kisa fixat sig en ombonad liggplats bland mina nya gardiner och kläder. Hon är en riktig prinsessa på ärten, hon gillar att ligga på kuddar och täcken, mjukt under rumpan ska det minsann vara!
 
 
 
 

Kommentera här: