hemligt födelsedagspaket

Jag har ju skrivit om det hemliga paket jag skickade häromveckan. Det har kommit fram till mottagaren, på hennes födelsedag dessutom, och hon tyckte om det, så det är bra. Och nu när hon har fått det, då kan jag visa vad jag skickade.
 
  
Ephemera kallas det på engelska, jag har inget bra svenskt ord för det. Diverse pappersartiklar att använda till konstprojekt, gamla brev, foton, böcker, lite allt möjligt roligt som jag hittade.
 
En tygväska med ett öga på, en ATC-triptyk, en bok med ommålat omslag och så en väska. Och så stoppade jag ner ett gäng tepåsar i paketet innan jag tejpade ihop det.
 
 
En närmare kik på väskan. Det kommer en tutorial på den vad det lider, men det dröjer förmodligen ett tag.
 
Mottagaren gillar flugor, och folk med glasögon, så det blev flugfolk med glasögon.
 
Jag väntar fortfarande på mitt paket, hoppas det kommer idag! Ann, som jag bytte hemligt paket med, är en fantastisk konstnär, med en fantastisk stil och en fantastisk fantasi, så jag ser väldigt mycket fram emot att få se vad hon skickade för nånting!
 
 

Kommentera här: