hej på ett tag!

Det kommer att bli tyst här ett par dagar, jag åker till Arvidsjaur om ett par timmar, och kommer hem på söndag eftermiddag. Tur att jag har syster som bor granne med mig, så att hon kan vakta katterna! Jag hoppas på att komma hem med bilen fullastad med fina saker, något jag hoppas att hitta är en tekanna, ett blombord, förvaring till hallen, en väska eller två, blomkrukor... Grejen är, att jag inte har en aning om vad som finns, vad som har sorterats bort under åren, vad som finns kvar undanstoppat. Med lite tur, så har det inte försvunnit mycket ur huset och uthusen på dom senaste hundra åren.
 
Under tiden, för att det inte ska bli helt dött, vad sägs om en kommentarspecial i helgen? Hur hittade ni hit, vad gillar ni att läsa om, vad hoppar ni över, är det något ni funderar över? Fråga och tyck och kommentera! Och så hörs vi på söndag!

Kommentera här: