en massa gofika!

När jag har haft semester, så har jag hunnit varit in hos Maria och fikat mer än vanligt. Eftersom allt hon bakar ser fantastiskt gott ut, så har det slunkit ner nån godbit ibland... Budapestbakelse är alltid en favorit, hennes oreo-cheesecake är också god, likaså hennes kanelkakor, banoffee-paj, macroner - ja, allt är gott!
 
 
Banoffe-paj - digestivebotten, kolasås, banan och vispgrädde. Nomnomnom!
 
Hallonbiskvier, som verkligen smakar hallon. Det känns att hon har i riktiga råvaror, inga snabblösningar, inga genvägar, inget fusk, helt enkelt!
 
Jag har för det mesta tepåsar i väskan (särskilt nu, när jag undviker te med koffein), så jag virkade ett litet fodral, så slipper påsarna bli till temos, spritt i hela väskan. Se ett problem, finn en lösning, det är jag, det.
 
 

Kommentera här: