ljus i mörkret

Den här veckan har känts fruktansvärt lång, varje dag har känts som en hel vecka. Nu är det bara idag kvar dock, så har jag helg sen, och oj vad jag har sett fram emot helg! Bara en sån sak, som att kunna utnyttja dagsljuset, och att få ligga kvar i sängen på morgonen! Och i helgen MÅSTE jag måla klart mina ATCs, jag är ohemult sen med dom...
 
Men innan jag börjar fundera mer på helgen, så måste jag jobba en dag till, och så tänkte jag visa en del av det jag köpt i veckan:
 
En hög med ljus. Nu när det är mörkt på kvällarna igen, så går det åt mycket ljus. Stjärnljusen längst till vänster är från Röda Korset, sen är dom flesta av dom andra ljusen från Dollar Store.
 
En gjutjärnskittel (egentligen en fonduegryta, men i min värld är det en kittel), två vaser, en glasvädur och ett par elefanter med plats för värmeljus.
 
En stor bunt med lintråd. Dom röda har jag planer för, men jag är säker på att jag inte kommer ha några problem med att hitta användningsområden för alltihopa...
 

Kommentera här: