på bokhumör och inget annat

Jag börjar tjata sönder era öron, jag vet, men här kommer det än en gång - det blir rätt taffligt bloggat nu ett tag, för jag är egentligen inte alls på humör för det. Det enda jag är på humör för, är att läsa böcker, köpa böcker, titta på videos om böcker på youtube... Och jag sörjer att jag inte kan lägga mig på soffan för några timmars läsning, för om jag lägger omkull mig, så somnar jag. Och det var ju inte planen. Därför sitter jag och tittar på bokvideos på youtube (booktube, som det kallas), för att hålla mig road såpass länge att jag kan lägga mig utan att det gör något om jag somnar.
 
Förresten, huspengarna har fortfarande inte kommit, istället så har advokaten kommit på ännu ett papper han behöver skicka efter. Den där mannen är inte det minsta bra på sitt jobb...
 
 

Kommentera här: