min tesamling och om läget i retrobutiken

Jag har som sagt spelat in ett par videos till, den här där jag visar min tesamling, och en där jag visar min Alice i Underlandet-samling. Hur lång tid ska det ta innan man börjar bli bekväm framför kameran, undrar jag - jag ser helknasig ut, har en massa miner och tics för mig, och har svårt att få orden att flyta på bra. Eller så är det såhär jag ser ut och beter mig i verkliga livet, och det vore ju synd - betydligt svårare att göra nånting åt det i så fall.
 
 
Idag blir det fortsatt jobb i nya butiken, kläder ska hängas upp och sättas pris på, med lite tur, så får jag den sista klädhängaren idag, så kan jag få mest allting på plats redan idag, så slipper jag vänta tills imorgon, till allra sista sekunden. Det kommer att bli bra, i alla fall! Och folk låter väldigt positiva, det är riktigt roligt att höra deras reaktioner på prylarna i skyltfönstret!
 

Kommentera här: