jag i rörliga bilder om böcker

Jag har spenderat hela eftermiddagen och större delen av kvällen vid datorn, inspelandes och redigerandes film. Mina första filmer, om man inte räknar mina försök till konstfilmer för 5-6 år sedan. Det här är första gången jag pratar och syns på film, så det är det som räknas. Tycker jag! Jag ser hur tafflig ut som helst, jag snubblar över ord och glömmer ord, och har ett väldigt underhållande minspel, men det bjuder jag på. Det här är förhoppningsvis bara början, det lär bli fler filmer, bara jag kommer på vad jag ska prata om. Är det nånting speciellt som ni vill se?
 
 
 

Kommentarer:

1 anna:

glömde ju säga att det här var jättebra , och modigt! gjort! älskar att få boktips och du har många som jag inte läst tex böckerna av emma hamberg! just nu har jag kommit tillslutet av flera serier jag gillar så letar verkligen efter nya författare.. men är kanske kräsen för jag har inte hittat så mycket bra..? ha en fin helg! har ni snö än?

Svar: tack, vad glad jag blir! jag tycker absolut att du ska testa emma hamberg! hon skriver väldigt bra, och jag faller nästan alltid pladask för hennes karaktärer. baddaren, rosengädda-böckerna och mossvikenfruar (främst slutet) är mina favoriter av henne. vi har haft snö, som har tinat bort, idag kom ett tunt lager snöpuder, för mig fick det gärna räcka så, men sån tur lär jag inte ha :S ha en trevlig helg du med!
Miss Kitten Heart

Kommentera här: