godmorgon tisdag!

Jag var ledig igår, men var ändå på jobbet ett par timmar, dels ville jag vara med på måndagsmötet, dels så har jag svårt att låta bli att fixa i retrobutiken. Idag ska jag göra klart väggdekorationen, och klä lådor med tyg, och så ska jag bära dom sista lådorna. Jäklar vad retrogrejer jag samlat på mig sen i somras! Men det är bra, förstås, jag vill ju att butiken ska vara fullproppad med fina saker när vi öppnar på lördag.
 
Jag hann också spela in ett par videos igår, så dom ska jag göra klart ikväll. Imorgon finns inte tid till det, för då kommer mina nya bokhyllor. Oj vad dom är efterlängtade!
 
Och idag kom ju lönen! Jag har en hel hög med räkningar, och när dom är dragna, så har jag ändå betydligt mer kvar än vad jag hade med aktivitetsstöd. Lön är hur bra som helst!
 
Ha en bra dag, hörni, för det tänker jag ha!

Kommentera här: