godmorgon lördag!

Det är lördag, och jag är uppe med tuppen, för jag ska snart iväg och jobba. De två kommande lördagarna likaså - det blir lite många lördagar nu ett tag, men jag tar ut komp för dom, så det är rätt värt det ändå. På tisdag kompar jag med en tur till Östersund, jag ska på sjukhuset igen. Efter jobbet idag, så ska jag kika förbi hos momma en sväng, hon fyller 99 år idag. Jag pratade med advokaten igår, han lovade betala ut ett litet förskott på husförsäljningen, och så skulle det visst inte dröja länge innan vi får huspengarna också. Det är på tiden! Igår var det 2 månader sedan vi hade husvisning, det är 1½ månad sedan köparen betalade, det har varit väldigt utdraget. Ännu mer utdraget har det känts eftersom jag har en massa hål att stoppa pengarna i.
 
Det var väl ungefär det jag hade att komma med, jag ska kika lite snabbt på tumblr innan jag ska göra mig klar och åka. Fördelen med att jobba lördagar, är att vi stänger redan klockan två, det blir inte en så lång dag. Befinner ni er i Ström, så kan ni ju kika förbi. :)

Kommentera här: