godnatt fredag!

Jag gick hem för en timme sedan för att sova, det blev inget Dunder, utan tv-soffan med Linda och Leo. Trevligt det med, och mycket billigare! Men när jag kom hem gjorde jag misstaget att sätta mig framför datorn, "jag ska bara", som nu har blivit till närmare 1½ timme. Nu ska jag bara kolla pinterest litegrann, sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ser fram emot att slippa väckarklockan imorgon!
 
Stor och fin fullmåne ute, jag var tvungen att ta fram kameran (dvs mobilen) och försöka fånga den på bild. Eftersom jag inte kan zooma, och har en allmänt värdelös mobilkamera, så blev den sådär (precis som regnbågen för ett tag sen). Men för första gången har jag fått en vettig bild på min fina balkongbelysning, jag försöker annars när det är mörkt, för det är då dom är som finast, men då blir bilderna bara kattskit. Såhär långt har jag alltså kommit med min balkonginredning - garnbomb runt räcket, och kulörta lampor. Det är en bra börja, men vill ju ha fint och mysigt på själva balkongen också. Jag får sikta på nästa sommar, i år fick jag i alla fall bort allt skräp som jag förvarat där, det är det viktigaste.
 
 

Kommentera här: