te och ATCs

Mitt te- och ATC-paket har nått sin mottagare, så då kan jag visa vad det var jag skickade.
 
 
  
Först av allt - usch vad det är svårt att få till bra bilder, när det aldrig är dagsljus! Sen, till korten: Jag började alla tre med samma färgpalett, och lät sen motiven få bestämma ytterligare färger, samtidigt som jag försökte hålla ihop dom. Den första är en grön häxa. sedan en sjöjungfru, och sist en katt. Grön häxa i betydelsen häxa med gröna kläder, men också häxa som håller på med örter och växter. Eftersom det var ett te-och ATC-swap, så skickade jag med ett gäng tepåsar också, jag har ju några såna. Som tur är, så gillade mottagaren sitt lilla paket!
 
 

Kommentarer:

1 anna:

jättefina! gillar verkligen den gröna häxan och hur du målade henne sedd lite uppifrån! fint med grönt också, en färg jag inte använder så ofta...

Svar: jag målar gärna med grönt, men annars är det en lite bortglömd färg hos mig också. synd, för det är en av mina favoritfärger! :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: