hemliga tomtepaket

Ja, som ni kanske förstått av tidigare inlägg, så blir det inte mycket till julfirande i år. Heller, kan jag tillägga, jag brukar föredra att spendera julafton på egen hand, men i år så blir det ju inte minsta lilla firande, inget advent, inga julklappar. Ändå har jag tillbringat morgonen med att slå in julklappar, för jag skulle inte missa iATCs årliga Secret Santa-swap så länge jag har kvar användbara händer och ögon som kan se. En vecka sen, så är jag äntligen färdig med mina presenter, och jag ska lägga dom på brevlådan imorgon. Hoppas att posten är så snabb som den brukar vara, så att dom kommer fram före jul!
 
 
Det här är så mycket jag kan visa än så länge, ni får se innehållet när mottagarna har öppnat paketen. Nu när jag redigerade bilderna, så upptäckte jag att bilderna på det ena paketet är alldeles suddiga. Typiskt, nu när jag slagit in allting och gjort dom klara för brevlådan...
 
Å, nu kan jag med gott samvete hoppas att mitt andra paket kommer snart!
 
 

Kommentera här: