målarmåndag - mixed media monday, en andra chans

Hösten jag längtade efter kom som i ett trollslag, vädret blev betydligt svalare över en natt. Jätteskönt! Men - jag har ingen termometer, jag kan bara gissa hur kallt det blir på nätterna. Är det dags att ta in pelargonerna på nätterna, eller klarar dom sig ute ett tag till? Mina tomentosum-pelargoner har fått komma in, deras blad har börjat bli röda, som dom blir när det är för kallt. Dom andra ser bra ut, så jag hoppas att dom kan stå ute någon/några veckor till.
 
Men jag skulle ju visa ett färdigt ATC, inte prata pelargoner. Jag bytte ATCs med en tjej för ett par månader sedan, men det jag skickade försvann i posten. Så nu har jag gjort ett nytt, inte likadant som det förra, men i samma stil, och jag hoppas att det  kommer fram, och att hon gillar det.
 
 
 

Kommentera här: