hurra, hurra, jag har semester, ja!

Sådär, då har jag jobbat klart för idag, och för ett tag framöver. Å så skönt! Jag tänker börja semestern med en tupplur idag (förmodligen, jag tänker lägga omkull mig med en bok, då brukar jag somna), och med sovmorgon i morgon, och varje morgon den kommande veckan. Underbart! Egentligen har jag litegrann att visa upp, men loppislördag får bli en loppissöndag, för jag orkar inte. Just nu orkar jag bara njuta av att vara ledig. Och av lunchen, stekpannan står och värms upp på spisen. Japp - lagar faktiskt mat. Ja, eller lagar, det fanns ostgrillare med kort datum på konsum, och potatissallad, så jag steker på korven, och slevar upp potatissalladen. För att vara en som förespråkar mat nära ursprunget, med så lite tillsatser som möjligt, så lever jag inte ett dugg som jag lär idag...
 
Men ja. Semester, alltså. Hurra!

Kommentera här: