en dag kvar!

Det här har varit en lång och seg vecka, lite kunder, lite personal, och så har jag förstås räknat ner till semestern. En dag till nu bara, så är jag ledig i tre veckor! Jo, för det är klart att jag tog på mig att jobba lördagen också, som tur stänger vi redan två då. Så egentligen är det bara en halvdag till. Hipp hurra!
 
Ett annat hipp hurra, är nya Gudrun Sjöde'n-katalogen som kom i veckan. Oj, så mycket fin, klänningar och tunikor, koftor och skor, fint som snus alltihopa! Jag ska ju till Stockholm om tre veckor, jag tror att en kik in i butiken i gamla stan är ett måste...
 
 
Ikväll ska jag se om jag hittar nåt att kika på i filmväg, sticka lite sockar, och gå och lägga mig tidigt. Usch vad trött jag är!
 
Förresten, ett tips till er, som liksom jag, slänger av er behån när ni kommer innanför dörren. Jag köpte en bygellös behå på jobbet (jodå, jag köper underkläder second hand, om dom är oanvända), nu byter jag till den när jag kommer hem, jag slipper byglar som sitter åt och är obekväma, och jag kan öppna dörren om jag får oanmält besök. Det har inte känts helt bra när jag gått behå-lös...
 

Kommentera här: