bröllopsbilder

Jessica har skrivit ett blogginlägg om Marias bröllop, med en massa bilder (det är hennes dotter som hanterar kameran, hon är tolv år och redan så duktig!). Bland dessa bilder fanns det två där jag är med också, så dom bjuder jag er på, så får ni se hur jag såg ut. Jag tänker inte klaga en massa på hur jag ser ut på bilderna, vare sig jag vill det eller inte, så är det så jag ser ut. Det är så jag ser ut för världen, inte som en tillrättalagd selfie på instagram. Bara att gilla läget, liksom. Fast jag fick höra en sån massa fina saker, dels om utseendet, men mest om personligheten idag, sånt får en att växa flera centimeter!
 
 
Colin, min yngsta systerson, var min dejt, han eskorterade mig (eller om det var tvärtom) fram längs gången. Bättre eskort kan man inte ha! Inte snyggare heller!
 
Förresten, vilken enorm utväxt! Det är 2-3 månader sedan jag färgade håret här, jag har hår som växer som ogräs. Dessutom syns det här vad jag börjar vara vitstrimmig. Den dagen allt är vitt, den dagen slutar jag färga håret. Långt vitt hår är så otroligt tjusigt!
 

Kommentera här: