tjusiga tisdag - titivating tuesdag, bea szenfeld

Jag skrev ju för ett tag sen att jag försöker att hitta äldre stilförebilder, inte bara tjejer i 20-årsåldern, utan i min ålder, och till och med äldre. Det visade sig vara lättare sagt än gjort, och jag kom bara på två stycken då, Camilla Thulin och Carrie Bradshaw i SATC. Jag frågade efter tips på fler kvinnor med snygg stil, och fick flera bra tips, bland annat en som jag har beundrat länge - Bea Szenfeld. Jag såg henne första gången i serien Fashion House (som hon vann), hennes design är fantastisk, väldigt avantgarde, och hennes egen stil är också grym, alltid med vintagekänsla, och så hennes typiska frisyr, som hon "alltid" har haft. Mer än en gång har jag önskat att jag förmådde nåt sånt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bea Szenfeld, a woman with great personal style!
 
 

Kommentera här: