stickerskan

Som jag sagt några gånger, att lusten att måla har försvunnit. Jag har knappt rört vid en penna eller en pensel på ett par månader, och det känns tomt, det är en viktig sida hos mig som fattas. Men jag har varit såhär förut, mer än en gång, jag vet att lusten kommer tillbaka. jag önskar bara att den kommer snart, jag måste göra två hemliga paket innan den sista maj, och jag har inte ens tittat på mottagarnas önskelistor... Jag har lyckats göra ett ATC, det skulle ha varit skickat för sådär tre veckor sedan, men jag har inte varit nöjd med det, så det har legat på köksbordet. Jag har tittat på det ibland, funderat, men även om jag känner att nåt fattas, så kommer jag inte på vad. Det får helt enkelt vara som det är, så får jag se vad mottagaren tycker om det.
 
Det syns inte så bra, men duken matchar kortet perfekt, in i minsta nyans. Och kortet var redan färdigmålat när jag köpte duken. Så kan det bli ibland! Det här är faktiskt mitt första kort på temat stickning, lite märkligt kan jag tycka, stickning är ju ett av mina större intressen.
 
 
 
 
I´ve managed to make an ATC, even though all of my painting inspiration is gone. I hope I get it back soon!
 
 

Kommentera här: