inflyttningspresent

När man ska på inflyttningsfest, då ska man ha med sig en present, tycker jag. Och när de nyinflyttade är två tjejer i de tidiga tjugoåren, som dessutom gärna kalasar, då är ett gäng snaps-/shotglas bra att ha. Ett gäng, för glas har en tendens att gå sönder. Jag köpte flera olika på Röda Korset, den gemensamma nämnaren är att det är pressglas med mönster, och så är det handtag på flera av dom. Jag tyckte att dom var fina, och hade inte haft något emot att ha några själv, om jag hade plats, och om jag brukade shotta.
 
 
 
 
 
 
 
 
I´ve thrifted a housewarming present to a couple of friends, a bunch of shot glasses.

Kommentarer:

1 iHanna:

Fin present. Och trevligt att en av bilderna visas i min rss-läsare (feedly) nu också! Gillar jag.

Svar: å vad bra! :)
Miss Kitten Heart

Kommentera här: