gammal skåpmat

Flickr har ju gjort en del förändringar, något som jag själv inte såg förrän idag. Det finns en del övrigt att önska med nya flickr, men nåt som är riktigt bra, är att man numer har tillgång till alla sina foton, även om man inte har ett pro-konto. Jag blev hur glad som helst, jag hade en hel hög med foton som jag inte har sett på flera år! Jag har gått igenom alla, raderat en massa (dels för att jag redan har dom på mina gamla bloggar, dels för att det är en massa skitdåliga ATCs, bland annat), och sparat en del andra till datorn. En del tänkte jag dela med mig av, bilder på katter, från Nynäshamn, hemifrån... Framöver kommer ni helt enkelt att få se en del gammal skåpmat!
 
 
 
Lipton och Titus blev jag jätteglad att hitta bilder på, Titus (som var röd) har varit död i tre år rätt precis, och Lipton i 4-5 år, jag saknar dom mycket mycket!
 
 
Tiberius flyttade hem till oss när Lipton dog. Titus och Lipton var verkligen bästa kompisar, det tog lång tid innan Titus ens stod ut med Tiberius...
 
En del Nynäsbilder hittade jag också, särskilt på parken jag gick igenom på väg till/från pendeln.
 
Blombilder fanns det också en del av...
 
Så, ett smakprov av vad som kommer att dyka upp i bloggen framöver. Gammal skåpmat, som sagt! :)
 
 
 
Flickr has changed a lot, some for bad, some for good. Really good, is that I now have access to my old photos! I deleted a lot (A LOT), and saved some to my computer. I´ll share those in my blog, there are cats and Nynäshamn and flowers and stuff, and today I give you a taste of what´s to come.
 
 

Kommentera här: