nöjdtjej.se

Nu är jag väldigt mör om armen, i fyra timmar satt jag i tatueringsstolen. Jag hade kunnat stå ut en stund till, men jag kan inte säga att jag sa emot när han sa att vi skulle ta det sista nästa gång. Är inte så toklänge dit! Jag har vetat hela tiden att jag kommer att ståta med en grym tatuering på underarmen, men den blir ännu bättre än vad jag kunnat tro, färg gör så himla mycket, och det är rejält med färg! Fina, klara färger dessutom. Nöjd är bara förnamnet!
 
Det känns väldigt bra att veta att bilen ska lagas nästa vecka, efter fem timmar utan kupévärmare, så var den täckt med is, och eftersom jag inte har värmefläkt, så tinade isen inte bort, och bilen var förstås iskall inuti. Så hurra - värmefläkt om en vecka!
 
Nu ska jag äta lite soppa, se lite på TV, och värma upp mig under en filt. Torsdagsmys!
 
 
 
I´m just home, after spending four hours in a tattoo chair. I´m so happy, it´ll turn out great!
 

Kommentera här: