tjusiga tisdag - titivating tuesday, jag <3 pinterest

Som jag sagt förut - Pinterest! Allt fint som finns på hela internet, finns samlat på pinterest! Min intressesfär på pinterest är relativt begränsad, jag håller mig till vackert skapande, och fina saker, och fina bilder, men jag törs nog lova att allting går att hitta på pinterest. Denna tjusiga tisdag (som dessutom är nyårsafton, så för väldigt många människor kommer det verkligen att bli en tjusig tisdag) tänkte jag dela med mig av några fina favoriter, sånt man kan ha på kroppen är väl det gemensamma temat.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Man skulle kanske kunna sammanfatta det med färgstarkt bohemiskt? Det är nog det som är min stil i grund och botten, även om jag har provat på annat under åren (jag var inne på brunt och beige ett tag, från topp till tå - ganska tråkigt, nu när jag ser det i efterhand, men det var 90-tal, 90-talet var inte speciellt roligt), misstänker att jag varit zigenare eller hippie i ett tidigare liv...
 
 
 
Some sartorial Pinterest favourites for this titivating Tuesday, which also happen to be New Year´s Eve.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: