monokromatiskt

De sista monokroma ATC-korten blev klara till slut, jag sparade dom svåraste till sist, draken och bläckfisken (draken visade jag förra veckan), dom blev ok, men inte bra. Så har jag tyvärr känt med flera av korten, ok, men inte bra. Dom är mycket bättre än vad jag kunde prestera för ett par år sedan, men jag vet att jag kan så mycket bättre nu, så då känns dom som en besvikelse. Men det är väl egentligen så man ska göra, jämföra med sig själv, inte med andra. Jämför jag vart jag är nu, jämfört med för ett år sedan, eller två, eller fem, så ser jag att jag har kommit långt. Jämför jag med mina favoritkonstnärer, så har jag lång väg att gå...
 
Överst en rosa bläckfisk, sedan en grön aliensnygging (som jag gjort som gåva till värdinnan), och så alla korten samlade till slut.
 
 
 
 
Jag trodde att rosa skulle vara lättast att jobba med, men blå flöt på mycket bättre, och den gröna var rena rama picknicken... Men det är skönt att dom är klar, så att jag kan lägga tid och energi på att göra klart korten till mitt Fave Artist PAT, jag ser fram emot det!
 
 
 
I´ve finished the last cards for the monochromatic PAT, the octopus was left for last, because it was the most intimidating. The green alien hottie is a gift for the hostess, I really enjoyed painting in green after all of the blue and pink cards! Also, now I can finally start working on my Fave Artist PAT cards, I look forward to that!
 
 

Kommentera här: